Google Scholar: cites
Las ideas de los alumnos y alumnas acerca de la estructura celular de los seres vivos
Caballer Senabre, Mª J.
Giménez, I.

Data: 1992
Resum: In this article we analyse the spontaneous ideas o€ students of different levels (EGB, BUP, Teacher Training), in relation to the concept of pluricellularity. The resullts obtained show the low level of input of academic intruction in the teaching of the cellular structure of living creatures, despite the fact that this subject is treated repeatedly in primary, secondary and teacher training school.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Pluricel·lularitat ; Biologia ; Estuctura cel·lular humana ; Aprenentatge significatiu ; Cèl·lula ; Processos fisiològics ; Microorganismes ; Cèl·lules animals i vegetals ; Teoria cel·lular
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 172-180, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39818
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-caballer-gimenez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4665


9 p, 747.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-30, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir