Google Scholar: citas
Quelques reflexions sur le concept d'entropie issues d'un enseignement de thermodynamique
Brosseau, C.
Viard, J.

Fecha: 1992
Resumen: The authors establish the existence of a gap between physics' students conceptions concerning the notion of entropy and Clausius's, Boltzmann's, constructors of this concept. They analyze some basic features at the origin of these conceptions and some characteristics of the common sense interpretation of entropy. They conclude by some didactical propositions.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Francès
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 13-16, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39882
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-brosseau-viard
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4645


4 p, 234.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-02-01, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir