Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/23550
El aprendizaje desde la instrucción : la evolución de las estrategias personales en tareas de proporcionalidad numérica
Llinares, Salvador (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias)
Sánchez García, V. (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias)

Data: 1992
Resum: This study examines the personal strategies evolution used by students in numerical proportionality task solving during instruction. The analysis of a sequence of video/audiotaped lessons allowed the observation of the process of cognitive construction by students in the classroom. The «local» effectiveness of intuitive strategies is considered a phase in the construction of more general strategies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Processos instructius ; Investigació didàctica ; Procés cognitiu ; Isomorfisme aditiu ; Estudiants de 7è d'EGB ; Autonomia en l'aprenentatge
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 37-48, ISSN 0212-4521



12 p, 491.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-01, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir