Google Scholar: citations
El empleo de modelos en la enseñanza de la Química
Castro, E. A. (INIFTA (Argentina). División Química Teórica)

Date: 1992
Abstract: The importance of using models in the teaching of chemistry is pointed out. The precise place and the significative meaning of models in the integral understanding of the chemical phenomena are analysed. Some classification schemes are given together with illustrative examples of each category.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Concepte de "model" ; Criteris d'avaluació dels models ; Autoconsistència ; Simplicitat ; Estabilitat ; Matematicitat ; Generalitat ; Tipus de models ; Model iconogràfic ; Model simbòlic ; Components dels models químics ; Model material ; Model físic ; Model matemàtic
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 73-79, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39890
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-castro
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4653


7 p, 363.6 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2008-02-01, last modified 2022-02-19



   Favorit i Compartir