Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/23669
Actitudes hacia la ciencia y asignaturas pendientes : dos factores que afectan al rendimiento en ciencias
Espinosa García, J. (Seminario Permanente de Física y Química: "Vegas Altas del Guadiana")
Román Galán, T. (I.B. "Luis Chamizo" (Badajoz, Extremadura))

Data: 1991
Resum: This paper analyses the influence of the attitude towarda Science with which some students attain secondary education (BUP) and the role of outstanding subjecrs in their school record.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Rendiment escolar ; Interès de l'alumne cap a les ciències ; Física i química ; Investigació didàctica ; Fracàs escolar
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 151-154, ISSN 0212-4521



4 p, 199.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-06, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir