Google Scholar: cites
Una premisa para el cambio conceptual : el cambio metodológico
Segura, D.

Data: 1991
Resum: This paper outlines some of the differences between preconceptual and Aristotelian methodology and relates the origin of preconcepts to the ordinary conception of Science underlying in textbooks and laboratory manuals. A classroom strategy aimed at changing the prevailing methodology and developing a new basis for conceptual reconstruction is put forward.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Llei de la mecànica ; Forces de la inèrcia ; Llei de l'acció-reacció ; Pressió ; Calor i temperatura ; Homeostasi ; Estudi del repòs en situacions dinàmiques ; Metodologia de la superficialitat ; Metodologia científica
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 175-180, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51379
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n2-segura
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4710


6 p, 397.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-06, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir