Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/23721
Publicitat interactiva
Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques

Data: 2008
Resum: Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i la universitat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Matèria: Publicitat ; Internet ; Màrqueting ; Màrqueting interactiu ; Publicitat interactiva



4.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Multimèdia > Exposicions de les Biblioteques UAB > Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

 Registre creat el 2008-02-11, darrera modificació el 2016-04-23



   Favorit i Compartir
QR image