|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Llibres i col·leccions > Capítols de llibres > Desenvolupament d'una identitat STEM positiva i autoeficàcia STEM als primers anys de la infantesa |
| Publicació: | Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020 |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Llengua: | Català |
| Document: | Capítol de llibre |
| Publicat a: | Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 10-13, ISBN 978-84-09-24202-3 |
4 p, 324.6 KB |