Planificació Estratègica [103157]
Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Strategic Planning
Título variante: Planificación Estratégica
Fecha: 2021-22
Resumen: L'assignatura està concebuda per a conèixer la planificació estratègica des del punt de vista dels objectius comunicacionals estratègics (intangibles), la seva traducció en objectius operacionals i tàctiques per a programes de comunicació anuals, plurianuals i campanyes de Publicitat i Relacions Públiques. Així l'assignatura dóna les eines bàsiques per a entendre els processos i instruments d'anàlisi, diagnòsi, planificació i avaluació. L'estudiant en finalitzar la matèria haurà de ser capaç de resoldre casos pràctics, prendre decisions i formular judicis a partir d'informació limitada en relació amb l'estratègia de la comunicació de relacions públiques i publicitària, així com crear estratègies i tàctiques de continguts, traduïdes també en missatges clau i en identificació de resultats (outputs i outcomes) del procés comunicatiu.
Resumen: The seminar goal is to know and apply strategic planning from strategic communication objectives perspective, its translation into operational objectives and tactics for annual and long-term communication programs and public relations campaigns. Thus, the seminar provides the basic tools for understanding the processes and instruments of analysis, diagnosis, planning and evaluation. The student will be able to solve practical cases, make decisions and judgements based on limited information in relation to the communication strategy of advertisment and public relations, as well as create content strategies and tactics, translated also into key messages and the identification of expected results (outputs and outcomes) of the communication process.
Resumen: La asignatura está concebida para conocer la planificación estratégica desde el punto de vista de los objetivos comunicacionales estratégicos (intangibles), su traducción en objetivos operacionales y tácticas para programas de comunicación anuales, pluri-anuales y campañas de Publicidad y Relaciones Públicas. Así la asignatura da las herramientas básicas para entender los procesos y instrumentos de análisis, diagnóstico, planificación y evaluación. El estudiante al finalizar la materia tendrá que ser capaz de resolver casos prácticos, tomar decisiones y formular juicios a partir de información limitada con relación a la estrategia de la comunicación de relaciones públicas y publicitaria, así como crear estrategias y tácticas de contenidos, traducidas también en mensajes clave y en identificación de resultados (outputs y outcomes) del proceso comunicativo.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.1 KB

Anglès
4 p, 102.7 KB

Castellà
4 p, 102.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-09, última modificación el 2023-01-21



   Favorit i Compartir