Google Scholar: citas
Apprendimento e insegnamento del «lessico» di alta disponibilità
Bini, Milena
Pernas, Almudena
Sánchez, Mercedes

Fecha: 1998
Resumen: Based on empirical data, this paper confirms the validity of Bini's hypothesis (in press) regarding the difficulties of learning lexis referring to everyday life. In addition to this, it also proves that L1 has an influence on the process of acquisition of these words together with L2 and hence producing hybridisms that crystalise.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Quaderns d'Italià, N. 3 (1998) , p. 29-38, ISSN 2014-8828

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/QuadernsItalia/article/view/26203
Adreça original: https://revistes.uab.cat/quadernsitalia/article/view/v3-bini-pernas-sanchez
DOI: 10.5565/rev/qdi.403


10 p, 37.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Quaderns d'italià
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-03-13, última modificación el 2022-10-29



   Favorit i Compartir