Google Scholar: citas
L'insegnamento dell'italiano fra diacronia e sincronia : analisi di alcune strutture sintattiche tra lingua arcaica e parlato contemporaneo
Buono, Benedict

Fecha: 1998
Resumen: How to use the history of language when teaching Italian. This paper deals with the possibility of studying some constructions in old Italian, trying to identify them in modern spoken Italian. I try to discover if it would be possible to establish a real contact between diachronic studies and the synchronic analysis of syntax, trying to make the teaching of the history of language useful and effective.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Italià
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Quaderns d'Italià, N. 3 (1998) , p. 73-81, ISSN 2014-8828

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/QuadernsItalia/article/view/26208
Adreça original: https://revistes.uab.cat/quadernsitalia/article/view/v3-buono
DOI: 10.5565/rev/qdi.409


9 p, 38.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Quaderns d'italià
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-03-13, última modificación el 2022-10-29



   Favorit i Compartir