Pràcticum IV [101695]
Cambra, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Practicum IV
Título variante: Prácticum IV
Fecha: 2022-23
Resumen: Els objectius formatius són, fonamentalment, els següents: - Conèixer les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques de les persones ateses al centre. - Conèixer les necessitats que presenten les famílies de les persones ateses i els recursos adequats per fer-hi front. - Conèixer les necessitats que presenten els medis socials i educatius en els que viuen les persones ateses i els recursos adequats per fer-hi front.
Resumen: The main aims are: To know the test and the strategies needed for each case. To know the resources to help the families to overcome any situation. To know the social and educational environment in which the families live.
Resumen: Los objetivos formativos son, fundamentalmente, los siguientes: - Conocer las técnicas de evaluación y de tratamiento logopédico segun las características de los sujetos atendidos en el centro. - Conocer las necesidades que presentan las familias de los sujetos y los recursos adecuados para afrontarlos. - Conocer las necesidades que presentan los medios sociales y educativos en los que viven los sujetos atendidos y los recursos adecuados para afrontarlos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Grau en Logopèdia [1383] ; Grau en Logopèdia [828]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.8 KB

Anglès
5 p, 103.8 KB

Castellà
5 p, 104.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-08, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir