visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > L'activitat didàctica en el cicle 0-3 |
Título variante: | Teaching in the 0-3 Cycle |
Título variante: | La actividad didáctica en el ciclo 0-3 |
Fecha: | 2022-23 |
Resumen: | L'assignatura està orientada a: Comprendre que les necessitats dels infants i la vida quotidiana d'aquests és l'eix de partida per a la intervenció educativa, sobretot en el cicle 0-3. Flexibilitzar l'organització dels espais, dels temps, dels materials i del personal per adaptar-los a les necessitats dels infants. Diversificar i naturalitzar les activitats d'ensenyament/aprenentatge enteses com a estratègies per promoure el desenvolupament harmònic. Utilitzar eines i recursos per a aconseguir aprenentatges de diferents naturaleses: psicomotrius, intel·lectuals, socio-afectius, etc. Utilitzar estratègies didàctiques de treball individual i en grup d'infants. Dissenyar estratègies de coordinació i col·laboració amb les famílies i amb la comunitat. Convertir l'escola bressol en un nòdul de la xarxa que educa els infants dins una comunitat concreta. |
Resumen: | The course is aimed to: Understand the needs of children and the daily life of these is the main base for the educational intervention, especially in the series 0-3. Flexible organization of space, time, materials and staff to adapt them to the children necessities. Naturalize and diversify the activities of teaching / learning understood as strategies to promote the harmonious development. Use tools and resources to achieve learning different natures: psychomotor, intellectual, socio- emotional, etc. Using teaching strategies of individual and group children. Design strategies for coordination and collaboration with families and the community. Convert the nursery into a node on the network that educates children in a particular community. |
Resumen: | La asignatura está orientada a: Comprender que las necesidades de los niños y la vida cotidiana de estos es el eje de partida para la intervención educativa, sobre todo en el ciclo 0-3. Flexibilizar la organización de los espacios, los tiempos, los materiales y del personal para adaptarlos a las necesidades de los niños. Diversificar y naturalizar las actividades de enseñanza/aprendizaje entendidas como estrategias para promover el desarrollo armónico. Utilizar herramientas y recursos para lograr aprendizajes de diferentes naturalezas: psicomotrices, intelectuales, socio- afectivos, etc. Utilizar estrategias didácticas de trabajo individual y en grupo de niños. Diseñar estrategias de coordinación y colaboración con las familias y con la comunidad. Convertir la escuela infantil en un nódulo de la red que educa a los niños en una comunidad concreta. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Educació Infantil [2500797] |
Plan de estudios: | Grau en Educació Infantil [847] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 107.1 KB |
Anglès 5 p, 105.9 KB |
Castellà 5 p, 106.3 KB |