Ressenyes
Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2008
Resum: Index de les obres ressenyades: Norminanda MONTOYA VILAR, La influencia de la publicidad audiovisual en los niños. Estudios y métodos de investigación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 36 (2008) p. 241-243, ISSN 2340-5236

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/94537


3 p, 54.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació (LAICOM)
Articles > Articles publicats > Anàlisi
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2008-06-06, darrera modificació el 2023-08-29



   Favorit i Compartir