Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/26989
L’ús d’animacions-TIC a la classe de biologia
Casas Serrate, Mª Elena (IES Miquel Martí i Pol (Roda de Ter))
García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)

Data: 2008
Resum: Les animacions que trobem a les webs són un nou recurs didàctic del que disposem els ensenyants per promoure l’aprenentatge dels nostres alumnes. Però la seva eficàcia passa per saber quins són els aspectes del seu disseny que poden afavorir l’aprenentatge i quines són les millors maneres d’utilitzar-les a l’aula. En aquest article es resumeix una recerca, disponible a la xarxa, en la que s’han analitzat aspectes com: a) Característiques del disseny de les “animacions” que millor poden afavorir l’aprenentatge, b) Ús que en fa el professorat, i c) Ús que en fa l’alumnat.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Animacions ; TIC ; Biologia ; Aprenentatge ; Alumnat ; Professorat
Publicat a: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 10 (2008) p. 28-32, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/105006


5 p, 335.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-06-27, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir