Creativitat Publicitària [103146]
Serra Folch, Carolina
Rabanal Ramírez, Robert
Colomer Miralbell, Jose Felix
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Creative Advertising
Título variante: Creatividad Publicitaria
Fecha: 2023-24
Resumen: Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Aproximació a la creativitat més enllà de la publicitat. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Resumen: Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Approach to creativity beyond advertising. 3. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Resumen: Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Aproximación a la creatividad más allá de la publicidad. 3. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.5 KB

Anglès
5 p, 104.5 KB

Castellà
5 p, 105.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-01, última modificación el 2023-11-08



   Favorit i Compartir