Direcció estratègica, màrqueting i política de l'empresa [101759]
Verge Mestre, Xavier
Perdrix Vidal, Guillem
Pladellorens Pertegaz, Roger
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Título variante: Strategic Management, Marketing and Company Policy
Título variante: Dirección estratégica, marketing y política de la empresa
Fecha: 2023-24
Resumen: Desenvolupar activitats d' aprenentatge i l'aplicació de coneixements en les àrees d'estratègia i gestió empresarial i de desenvolupament del màrqueting, així com treballar en altres tècniques de comercialització i coneixement del client. Al finalitzar el curs, l'alumne ha de ser capaç de: - Entendre i saber valorar els principals conceptes i eines de màrqueting i d'estratègia. - Comprendre la importància del marqueting en l'empresa i en la societat. - Fer un anàlisi intern i extern de l'empresa i determinar un diagnòstic de la situació comercial. - Conèixer les diferents estratègiques de marqueting competitives. - Interrelacionar les decisions de marqueting i estratègiques amb totes les àrees funcionals de l'empresa. 1.
Resumen: Develop learning activities and the application of knowledge in the areas of strategy and business management and marketing development, as well as work on other techniques of commercialization and knowledge of the customer. At the ending of the course, the student should be able to: - Understand and know how to assess the main concepts and tools of marketing and strategy. - Understand the importance of marketing in the company and in society. - Make an internal and external analysis of the company and determine a diagnosis of the commercial situation. - To learn the different competitive marketing strategies. - Interrelate marketing and strategic decisions with all functional areas of the company. 1.
Resumen: Desarrollar actividades de aprendizaje y la aplicación de conocimientos en las áreas de estrategia y gestión empresarial y de desarrollo del marketing, así como trabajar en otras técnicas de comercialización y conocimiento del cliente. Al finalizar el curso, el alumno debe ser capaz de: - Entender y saber valorar los principales conceptos y herramientas de marketing y de estrategia. - Comprender la importancia del marqueting en la empresa y en la sociedad. - Hacer un análisis interno y externo de la empresa y determinar un diagnóstico de la situación comercial. - Conocer las diferentes estratégicas de marqueting competitivas. - Interrelacionar las decisiones de marqueting y estratégicas con todas las áreas funcionales de la empresa. 1.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Grau en Gestió Aeronàutica [2501233]
Plan de estudios: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 115.2 KB

Anglès
6 p, 113.5 KB

Castellà
6 p, 114.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-07, última modificación el 2024-01-27



   Favorit i Compartir