Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134]
Campmany Muñoz, Miquel
Fajula, Anna
Martorell Castellano, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Advertising and Public Relations Strategies
Título variante: Estrategias en Publicidad y Relaciones Públicas
Fecha: 2023-24
Resumen: Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Resumen: Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Resumen: Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 117.2 KB

Anglès
8 p, 117.2 KB

Castellà
8 p, 118.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-07, última modificación el 2024-05-24



   Favorit i Compartir