Creativitat Gràfica [103147]
Balbuena Palacios, Maria Leonor
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Graphic Creativity
Título variante: Creatividad Gráfica
Fecha: 2023-24
Resumen: La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. L'assignatura de Creativitat Gràfica aborda el procés de la realització de peces gràfiques i visuals de caràcter publicitari des de la conceptualització, fins a l'art final. El branding serà l'eix conceptual de l'assignatura. A partir de la necessitat de comunicació d'una marca es plantegen les activitats del curs. Es planteja un coneixement transversal entre cultura visual, creativitat, comunicació i disseny gràfic. Principals objectius formatius: Realitzar projectes reals de branding i marca gràfica Investigar i identificar elements d'anàlisis de marca i problemes de comunicació rellevants per a un/a client Experimentar tècniques i mètodes de disseny i comunicació gràfica 1 client Experimentar tècniques i mètodes de disseny i comunicació gràfica Implementar en un projecte real aspectes de tipus conceptual, comunicatiu, i expressiu Defensar un projecte de manera professional i amb fonament gràfic.
Resumen: GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to problems posed by communication through graphic products. The Graphic Creativity subject addresses the process of making graphic and visual advertising pieces from conceptualization to final art. Branding will be the conceptual axis of the subject. Starting from the communication need of a brand, the activities of the course are proposed. A transversal knowledge between visual culture, creativity, communication and graphic design is proposed. Objectives: Carry out real branding and graphic branding projects Research and identify elements of brand analysis and communication issues relevant to a client Experience techniques and methods of design and graphic communication Implement conceptual, communicative, and expressive aspects in a real project 1 Implement conceptual, communicative, and expressive aspects in a real project Defend a project professionally and with a graphic basis.
Resumen: La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. La asignatura de Creatividad Gráfica aborda el proceso de la realización de piezas gráficas y visuales de carácter publicitario desde la conceptualización, hasta el arte final. El branding será el eje conceptual de la asignatura. A partir de la necesidad de comunicación de una marca se plantean las actividades del curso. Se plantea un conocimiento transversal entre cultura visual, creatividad, comunicación y diseño gráfico. Principales objetivos formativos: Realizar proyectos reales de branding y marca gráfica Investigar e identificar elementos de análisis de marca y problemas de comunicación relevantes para 1 Investigar e identificar elementos de análisis de marca y problemas de comunicación relevantes para un/a cliente Experimentar técnicas y métodos de diseño y comunicación gráfica Implementar en un proyecto real aspectos de tipo conceptual, comunicativo, y expresivo Defender un proyecto de manera profesional y con fundamento gráfico.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 107.6 KB

Anglès
5 p, 106.3 KB

Castellà
6 p, 108.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-07, última modificación el 2023-09-16



   Favorit i Compartir