Fotografia Publicitària [104898]
Balbuena Palacios, Maria Leonor
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Advertising Photography
Título variante: Fotografía Publicitaria
Fecha: 2023-24
Resumen: La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. La Fotografia publicitària és capaç de captar, mitjançant una imatge simbòlica i connotativa, l'atenció visual d'un target. Una imatge poderosa pot ser un anomenat publicitari en si mateixa. Principals objectius formatius: Coneixements bàsics de tecnologia i llenguatge visual. Procés de producció i creació fotogràfica dins làmbit publicitari. Revelat digital i retoc bàsic aplicat al seu ús publicitari. Activitats sobre il·luminació artificial aplicada a produir imatges publicitàries. Anàlisi i ús de la imatge. Creació i realització de missatges gràfics publicitaris creatius.
Resumen: ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. Advertising Photography is capable of capturing, through a symbolic and connotative image, the visual attention of a target. A powerful image can be an advertising appeal in itself. Main training objectives: Basic knowledge of technology and visual language. Production process and photographic creation within the advertising field. Digital development and basic retouching applied to its advertising use. Activities on artificial lighting applied to produce advertising images. Analysis and use of the image. Creation and production of creative graphic advertising messages.
Resumen: La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. La Fotografía publicitaria es capaz de captar, a través de una imagen simbólica y connotativa la atención visual de un target. Una imagen poderosa puede ser un llamado publicitario en sí misma. Principales objetivos formativos: Conocimientos básicos de tecnología y lenguaje visual. Proceso de producción y creación fotográfica dentro del ámbito publicitario. Revelado digital y retoque básico aplicado a su uso publicitario. Actividades sobre iluminación artificial aplicada a producir imágenes publicitarias. Análisis y uso de la imagen. Creación y realización de mensajes gráficos publicitarios creativos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.9 KB

Anglès
5 p, 105.5 KB

Castellà
5 p, 105.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-07, última modificación el 2023-09-16



   Favorit i Compartir