Màrqueting [103735]
Salcedo Zuta, Nestor Ulaf
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Título variante: Marketing
Fecha: 2023-24
Resumen: OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs, l'alumne/a haurà de/d': 1. Distingir els conceptes de màrqueting de productes i màrqueting de serveis (incloent: servucció) i identificar les seves implicacions per a l'hostaleria, les empreses turístiques i les destinacions. 2. Conèixer, analitzar i interpretar els principals elements de la planificació estratègica de màrqueting. 3. Demostrar coneixements i comprensió del màrqueting operatiu: producte, preu, promoció i canals. Amb especial èmfasi en el màrqueting digital. 4. Identificar i elaborar els principals components d'un pla de màrqueting.
Resumen: EDUCATIONAL OBJECTIVES At the end of the course, the student must be able to: 1. Distinguish the concepts of product marketing and service marketing (including servuction) and identify their implications for hospitality, tourism enterprises and destinations. 2. Know, analyze and interpret the main elements of strategic marketing planning. 3. Demonstrate knowledge and understanding of operational marketing: product, price, promotion, and place. With special emphasis on digital marketing. 4. Identify and draw up the main components of a marketing plan.
Resumen: OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso, el/la alumno/a deberá de: 1. Distinguir los conceptos de marketing de productos y marketing de servicios (incluida la servucción) e identificar sus implicaciones para la hotelería, las empresas y destinos turísticos. 2. Conocer, analiza e interpretar los principales elementos de la planificación estratégica de marketing. 3. Demostrar conocimiento y comprensión del marketing operativo: Producto, precio, promoción y plaza (canales). Con especial enfasís en el marketing digital. 4. Identificar y elaborar los principales componentes de un plan de marketing.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Direcció Hotelera [2502904]
Plan de estudios: Grau en Direcció Hotelera [1214]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.6 KB

Anglès
5 p, 106.1 KB

Castellà
5 p, 105.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-07-14, última modificación el 2024-02-10



   Favorit i Compartir