Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/28435
La gestió mental : una estratègia innovadora per abordar els procediments
Comellas, María Jesús, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 1995
Resum: Creiem que tota situació que pretengui ser innovadora ha de voler modificar qualsevol de les variables implicades des de la base per tal que hi hagi canvi. En aquests moments, en el marc de la Reforma educativa, creiem que un dels reptes més importants és el de poder arribar a desvetllar tant en l'alumne com en l'adult una actitud positiva vers el treball així com els possibles procediments per realitzar-lo correctament. En aquest sentit plantegem la possibilitat d'introduir, en el marc escolar i al llarg de tota l'escolaritat, els diferents tipus de procediments generals o específics que impliquin tant una reflexió mental com una modificació dels procediments pràctics que ara s'estan portant a terme.
Resum: We believe that any situation willing to be innovative must want to modiffy any of the variables implied from the basis, in order the change will occur. In these moments, on the Educational Reform frame, we believe that one of the most important challenges is to be able to awaken as in the pupil as in the adult a positive attitude towards work and the possible procedures to develope it correctly. In this sense we present the possibility to introduce, in the school frame, during all the schooling the different tipes of general or speciffic procedures that implie as a mental reflection as a modiffication of the practical procedures with are putting into practice nowadays.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Educar, N. 19 (1995) p. 107-114, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/42292


8 p, 246.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-09-08, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir