Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/33173
Trascendencia, tiempo y estrategias enunciativas en el discurso de la publicidad
Pérez Tornero, José Manuel

Data: 1983
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 7-8 (1983) p. 205-233, ISSN 0211-2175

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Analisi/article/view/41045


29 p, 749.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Gabinet de Comunicació i Educació
Articles > Articles publicats > Anàlisi
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-01-21, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir