Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/362
Del «efecto Simmel» y la autopersuasión : la teoría cognitivista de las creencias de R. Boudon
Lizón Ramón, María Angeles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Títol variant: From «Simmel effect» and the autoconviction: the cognitive theory of believes of R. Boudon
Data: 2000
Resum: La preocupación por las ceencias y las convicciones colectivas es una cuestión clásica de la sociología fundamental. R. Boudon se acerca a esta reflexión desde una perspectiva interdisciplinaria. El «modelo Simmel» es el eje de su argumentación que se describe en el artículo, haciéndola converger en su teoría «cognitivista» de las creencias.
Resum: The interest for colective believes and convictions is a classic question of Sociology. R. Boudon thinks about this question from a interdisciplinar perspective. The «Simmel model» is the main idea of his argumentation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: teoría cognitivista, ; «modelo Simmel» ; teoría racional de las creencias ; creencias colectivas
Publicat a: Papers : revista de sociologia, N. 62 (2000) , p. 53-80, ISSN 0210-2862



28 p, 406.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Papers
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-10-15



   Favorit i Compartir