Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/39864
Sobre la aplicación y uso del concepto de derivada en el estudio de conceptos económicos en estudiantes de bachillerato y universidad
Ariza, Ángel (Universidad de Alicante. Departamento de Innovación y Formación Didáctica)
Llinares, Salvador (Universidad de Alicante. Departamento de Innovación y Formación Didáctica)

Títol variant: The usefulness of derivative concept in learning economic concepts by high school and university students
Data: 2009
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Comprensió matemàtica derivada ; Registres algebraics i gràfic ; Conceptes d'economia ; Didàctiques específiques ; Comprensión matemática derivada ; Registros algebraicos y gráfico ; Conceptos de economía ; Didácticas específicas ; Understanding mathematics ; Derivate function ; Algebraical and graphical representations ; Economic and microeconomic concepts ; Specific didactics
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 27 n. 1 (2009) p. 121-136, ISSN 0212-4521



16 p, 678.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-08, darrera modificació el 2016-11-28



   Favorit i Compartir