Google Scholar: cites
Estudio de fenómenos didácticos vinculados a la enseñanza de la aritmética en la educación básica chilena
Espinoza, Lorena (Universidad de Santiago de Chile)
Barbé, Joaquín (Universidad de Santiago de Chile)
Gálvez, Grecia (Universidad de Santiago de Chile)

Títol variant: A study of didactics phenomena related to arithmetic teaching in Chilean primary school
Data: 2009
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educació bàsica ; Assoliment d'aprenentatge en matemàtiques ; Aritmètica escolar ; Progrés dels aprenentatges en matemàtiques ; Educación básica ; Logros de aprendizaje en matemática ; Aritmética escolar ; Progreso de los aprendizajes en matemática ; Elementary education ; Achievements in mathematics learning ; School arithmetic ; Progress in mathematics learning
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 27 n. 2 (2009) p. 157-168, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/132234
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v27-n2-espinoza-barbe-galvez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3728


12 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-08, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir