Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/39875
Un estudio sobre la noción de dimensión en la enseñanza-aprendizaje de las matemáticas
Garbin Dall'Alba, Sabrina (Universidad Simón Bolívar)
Mireles, Miriam (Universidad Pedagógica Experimental Libertador (Veneçuela))

Data: 2009
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Dimensió ; Dimensió fractal ; Esquemes conceptuals ; Història ; Didàctica de la matemàtica ; Dimensión ; Dimensión fractal ; Esquemas conceptuales ; Historia ; Didáctica de la matemática ; Dimension ; Fractal dimension ; Concept image ; History ; Educational studies
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 27 n. 2 (2009) p. 223-240, ISSN 0212-4521



18 p, 433.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-08, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir