Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/43297
Semejanzas y diferencias entre las concepciones infantiles y la evolución histórica de las ciencias : el ejemplo del concepto de fuerza y especialmente del de fuerza de gravedad
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Casadellà Reig, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 1987
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 5 n. 1 (1987) p. 53-58, ISSN 0212-4521



6 p, 304.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-29, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir