Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/43558
Esquemas conceptuales de los alumnos sobre la respiración
Banet, E.
Núñez, F.

Data: 1990
Resum: In this article we report our findings about the ideas and beliefs sustained by a sample of students (from a variety of levels, i. e. EGB 6th and 8th grade levels as well as School of Education students) on the topic of human breathing. As well as specific misconceptions, alternative frameworks to scientific knowledge, which should be taken into account by the teacher when planning a lesson, are pointed out.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 8 n. 2 (1990) p. 105-110, ISSN 0212-4521



6 p, 240.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-07-01, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir