Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/44229
El impacto de Internet en los medios de comunicación y la industria del deporte.
Kennett, Christopher
Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Centre d'Estudis Olímpics

Publicació: Centre d'Estudis Olí­mpics, UAB 2004
Resum: Atès que la presència de l'esport a Internet cada cop és més recurrent, aquest treball es centra en l'impacte d'Internet en les relacions existents entre alguns dels actors més importants a la indústria de l'esport a Europa:.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el centre i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: report
Matèria: Esports -- Recursos electrònics en xarxa ; Mitjans de comunicació de massa i esports ; Mitjans de comunicació de massa -- Innovacions tecnològiques ; Esports -- Aspectes econòmics ; Internet i comunicació

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/4222


189 p, 18.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Working papers

 Registre creat el 2009-07-13, darrera modificació el 2016-10-27



   Favorit i Compartir