Los Sistemas de bicicletas públicas urbanas
Bea Alonso, Miguel
Pasqual i Rocabert, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia Aplicada
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
| Data: |
2009 |
| Descripció: |
60 p. |
| Resum: |
El objetivo es analizar algunas de las características, ventajas y problemas de los sistemas de bicicletas públicas urbanas. Se presta especial atención a los modelos de 3ª generación y concretamente al caso del Bicing de Barcelona, poniendo de manifiesto dos costes relevantes que no están recogidos en el contrato de concesión: el coste de oportunidad del suelo o espacio ocupado y las externalidades asociadas a los vehículos de redistribución y mantenimiento. A su vez se plantean alternativas de inversión que pueden generar un impacto similar en el cambio modal de los desplazamientos a favor de la bicicleta. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Economia Aplicada [5601030] |
| Col·lecció: |
Facultat d'Economia i Empresa. Departament d'Economia Aplicada. Treballs de recerca de postgrau |
| Document: |
Treball de fi de postgrau |
| Matèria: |
Desplaçaments en bicicleta ;
Barcelona (Catalunya) ;
Transport urbà ;
Bicicletes, Vies per a |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Facultat d’Economia i Empresa
Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2024-05-26