Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/45638
Adaptación de un gestor de contenidos para agendas de aprendizaje
Moncada Collado, José Luis
Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Data: 2007
Descripció: 69 p.
Resum: Una agenda d'aprenentatge és la disposició temporal de les activitats a realitzar per part d'un alumne per tal d'assolir els objectius docents d'una assignatura. Aquest projecte, una vegada analitzats diferents gestors de continguts, n'adapta un, Moodle, per mostrar les citades agendes. Aquesta implementació neix de la necessitat que els estudiants de primers cursos tinguin pautades les activitats a realitzar tenint en compte el nou escenari europeu d'educació superior i la posada en marxa dels crèdits ECTS, que inclouen les hores de dedicació fora de l'aula.
Resum: Una agenda de aprendizaje es la disposición temporal de las actividades a realizar por un alumno para la consecución de los objetivos docentes de una asignatura. Este proyecto, una vez analizados diversos gestores de contenidos, adapta uno, Moodle, para mostrar la citada agenda. Esta implementación nace de la necesidad de que los estudiantes de los primeros cursos tengan pautadas las actividades a realizar teniendo en cuenta el nuevo escenario europeo de educación superior y la puesta en marcha de los créditos ECTS, los cuales también incluyen las horas de dedicación fuera del aula.
Resum: A learning calendar is the time schedule of the activities to be carried out by a student to attain the educative goals of a subject. Once analyzed several contents managers systems, Moodle has been selected to show the before mentioned calendar. This implementation steems from the need of freshmen and sophomores to get their activities scheduled, especially in the framework of the new EEES, with regard to the implementation of the ECTS, which include non-presential, off-classroom devoted-time.
Resum: Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Aprenentatge -- Metodologia -- Automatització

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/9024


Projecte
69 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Informàtica. PFC

 Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir