Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/47088
La controversia liberal-comunitarista en educación
Naval, Concepción (Universidad de Navarra)

Títol variant: The liberal-communitarist controversy in education
Data: 1995
Resum: El objetivo de este articulo radica, en primer lugar, en considerar la justificación racional de la existencia de la corriente “comunitarista” como linea de pensamiento. Para ello, la autora contrapone el comunitarismo al liberalismo, y, en segundo lugar, pasa revista a las tesis básicas de los autores comunitaristas (principalmente Sandel, Taylor, MacInryre y Walzer). Finalmente se muestran las aplicaciones que el comunitarismo tiene en filosofia de la educación.
Resum: The primary objective of this ariicle is to consider rhc rational justification of the existence of the “communirarist” current as a line of thought. The author compares communitarism and liberalism and then reviews the basic theses of the communitarist authors (mainly Sandel, Taylor, MacIntyre and Walzer). Finally, she offers applications of comnmunitarism in the philosophy of education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Comunitarisme ; Liberalisme ; Filosofia política de la educació ; Communitarism ; Liberalism ; Political philosophy of education
Publicat a: Enrahonar : quaderns de filosofia, N. 24 (1995) p. 81-97 (Articles) , ISSN 0211-402X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Enrahonar/article/view/31825
DOI: 10.5565/rev/enrahonar.608


17 p, 645.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enrahonar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-09-15, darrera modificació el 2016-11-24



   Favorit i Compartir