Web of Science: 0 citas, Google Scholar: citas
Recent developments in student learning in Britain and their relationship to de Bologna Declaration
Elton, Lewis

Título variante: Desenvolupaments recents sobre l'aprenentatge dels estudiants al Regne Unit i la seva relació amb la Declaració de Bolonya
Fecha: 2005
Resumen: The article gives an account of recent developments in student-centred learning which are likely to impinge on the appropriateness of the Bologna Declaration and in particular on the relevance of the Declaration to student learning. It is concluded that these developments are neutral regarding the relevance of the Declaration in its present form, but there could be more serious pedagogic problem, in the future. It is possible that the intended harmonisation might harmonise the tangible, but less important, while leaving unharmonised the more intangible, producing unintended consequences in the student learning process.
Resumen: L'article descriu els desenvolupaments recents en l'aprenentatge centrat en els estudiants que és probable que afectin l'adequació de la Declaració de Bolonya i, en particular, la rellevància d'aquesta declaració de cara als aprenentatges dels estudiants. Hom hi conclou que aquests desenvolupaments són neutrals pel que fa a la declaració en la seva forma actual, però pot presentar-se un problema pedagògic més important en el futur. És possible que la pretesa harmonització pugui harmonitzar les coses tangibles, menys importants, mentre deixi sense harmonitzar les més intangibles, la qual cosa pot provocar conseqüències no volgudes en el procés d'aprenentatge dels estudiants.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: University Students learning ; University ; Bolonia Declaration ; Aprenentatge dels estudianst universitaris ; Universitat ; Declaració de Bolonya
Publicado en: Papers : revista de sociologia, N. 76 (2005) p. 33-45, ISSN 2013-9004

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Papers/article/view/25816
Adreça original: https://papers.uab.cat/article/view/v75-elton
DOI: 10.5565/rev/papers/v76n0.970


13 p, 93.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Papers
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-03-16, última modificación el 2022-02-20



   Favorit i Compartir