Google Scholar: cites
El reto de un cambio insoslayable. La formación del profesorado de ciencias
Sáez, M. J.

Data: 1990
Resum: This work is an analysis of science teacher training needs according to the model put forward by the educational authorities and the problems arising in the school experimenting the new curricular design.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 2 (1990) p. 144-152, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51313
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n2-saez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4931


9 p, 515.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-23, darrera modificació el 2022-07-31



   Favorit i Compartir