Google Scholar: citas
Concepciones alternativas en Física y Química de Bachillerato : una metodología diagnóstica
Vázquez Alonso, Ángel (Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació)

Fecha: 1990
Resumen: This paper emphasizes the independence between alternative conceptions and the type of instrument applied to identify them, as well as the usefulness of quantitative criteriums suggested in asses them.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 251-258, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51334
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n3-vazquez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4954


8 p, 340.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2009-10-26, última modificación el 2022-10-27



   Favorit i Compartir