Google Scholar: cites
Formación inicial del profesorado de ciencias en Francia, Inglaterra y Gales y España : análisis de la organización de los estudios y nuevas tendencias
Dumas Carré, Andrée (Université de Paris 7)
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Garrett, R. (University of Bristol)

Data: 1990
Resum: This paper contains a comparative analysis of university courses on initial secondary teacher training in theses countries. The aim is to sort out the common components in these training systems. We also point out some contemporary trends in this field, trying to increase the degree of professionalisation of these courses.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 274-281, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51337
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n3-dumas-furio-garrett
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4957


8 p, 516.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2022-06-15



   Favorit i Compartir