Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/50161
¿Qué pueden aportar a los enseñantes los diferentes enfoques de la didáctica de las matemáticas? (segunda parte)
Brousseau, G.

Data: 1991
Resum: In the first part of this paper we raised the question of whether a customized theory of the didactics of mathematics was legitimate and presented and overview of such a theory. This second part analyses the contribution from and constraints the classical approaches and social practices on which they rely, and discusses the relationship between mathematics and its didactics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 9 n. 1 (1991) p. 10-21, ISSN 0212-4521



12 p, 801.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir