Google Scholar: cites
Los alumnos prefieren diferentes estrategias didácticas de la enseñanza de las ciencias en función de sus características motivacionales
Martín Díaz, M. J.
Kempa, R. F.

Data: 1991
Resum: We carried out empirical research into the relationship between students' motivational pattems and their preferences for different teaching procedures in science education. According to the results obtained, students tend to prefer those teaching procedures and strategies that allow their motivational needs to be met and reject those conflicting with them.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 1 (1991) p. 59-68, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51356
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n1-martin-kempa
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4686


10 p, 495.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-27, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir