Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics
Casas i Vilalta, Montserrat coord.
Creus Solà, Teresa
Valls, Carme
Bosch Mestres, Dolors
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Camps, Anna
Font, Raquel
López del Castillo, Lluís
Prat Grau, Maria
Ribas Seix, Teresa
Sanmartí, Neus
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Data: 2004
Descripció: 4 pag.
Resum: En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. És un projecte interdisciplinar en el que participen professors i professores de diferents Departaments. Davant alguns dels problemes detectats en l'assignatura de pràctiques pels quals s'observava la tendència, en ocasions de fer que els alumnes adquirissin pràctiques tradicionals que veien a l'escola, s'ha buscat la possibilitat de fer projectes d'innovació a les escoles i relacionar-los amb la rebuda d'alumnes de pràctiques . En aquesta comunicació s'explica el funcionament del projecte que és molt ampli, ja que hi participen 11 professors i professores de l'Especialitat i dos exemples de la realització del projecte a les escoles.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés
Matèria: Innovació ; Pràctiques ; Projectes
Publicat a: Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004



4 p, 81.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registre creat el 2009-11-25, darrera modificació el 2022-11-23



   Favorit i Compartir