Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/51602
Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics
Casas Vilalta, Montserrat coord.
Creus Solà, Teresa
Valls, Carme
Bosch Mestres, Dolors
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Camps, Anna
Font, Raquel
López del Castillo, Lluís
Prat, Maria
Ribas, Teresa
Sanmartí, Neus
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior.

Data: 2004
Descripció: 4 pag.
Resum: En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. És un projecte interdisciplinar en el que participen professors i professores de diferents Departaments. Davant alguns dels problemes detectats en l'assignatura de pràctiques pels quals s'observava la tendència, en ocasions de fer que els alumnes adquirissin pràctiques tradicionals que veien a l'escola, s'ha buscat la possibilitat de fer projectes d'innovació a les escoles i relacionar-los amb la rebuda d'alumnes de pràctiques . En aquesta comunicació s'explica el funcionament del projecte que és molt ampli, ja que hi participen 11 professors i professores de l'Especialitat i dos exemples de la realització del projecte a les escoles.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject
Matèria: Innovació ; Pràctiques ; Projectes
Publicat a: Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004



4 p, 81.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2009-11-25, darrera modificació el 2016-10-20



   Favorit i Compartir