Google Scholar: cites
L'estructuració interna del consum. La lògica del consum com a lògica de comunicació
Borràs Català, Vicent

Data: 1995
Resum: L'article analitza el consum com una pràctica de comunicació en el qual les mercaderies perden llur valor d'ús, essent el valor signe el que dóna identitat al bé. A través de I'anàlisi de correspondències s'estudia l'estructuració de les dades de consum, el seu vincle i el missatge de que són portadores.
Resum: The article analyses consumption as a communication practice by which goods loose their use value and become signs of idenrity. By correspondence and statistical analysis stucturation of data is studied as well as their relationship and significance.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Consum ; Comunicació ; Signes ; Símbols ; Identitat ; Consumption ; Communications ; Signs ; Symbols ; Identity
Publicat a: Papers : revista de sociologia, N. 47 (1995) p. 97-108, ISSN 2013-9004

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Papers/article/view/25348
Adreça original: https://papers.uab.cat/article/view/v47-borras
DOI: 10.5565/rev/papers/v47n0.1801


12 p, 395.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Papers
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2010-02-02, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir