Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/53030
Manual d'identitat corporativa : síntesi
Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció

Publicació: Universitat Autònoma de Barcelona 2009
Resum: El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. Per adaptar el conjunt a les diverses proporcions dels diferents suports de comunicació, s'han previst diverses solucions d'aplicació de la marca. Totes aquestes possibilitats alternatives normalitzades fan que la marca tingui una major versatilitat i proporcionen a l'usuari una gran flexibilitat en el moment de la seva correcta aplicació.
Nota: Aquest manual ha estat dissenyat per l'estudi Mètode Graphic Designers
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: Documents institucionals
Matèria: Logotip ; Identitat visual ; Tipografia corporativa ; Imatge corporativa. Universitat Autònoma de Barcelona ; Llibre d'estil. Universitat Autònoma de Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona



2 p, 205.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Documents institucionals

 Registre creat el 2010-02-03, darrera modificació el 2016-06-26



   Favorit i Compartir