Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/53247
Anàlisi i conclusions dels tallers del IV Congrés Internacional «Educació i Entorn»
Grup GRODE
Comellas, María Jesús, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Lojo, Mirta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bosch, Carme
Bravo, Felisa
Coscojuela, Roser
Missió, Marcelle
Pérez, María José
Serrats, Montse
Torres, Núria

Títol variant: Análisis y conclusiones de los talleres del IV Congreso Internacional «Educación y Entorno».
Títol variant: Analysis and conclusions of the 4th International Congress «Education and Social Environment» Workshops
Data: 2009
Resum: En aquest article, s’hi presenten les propostes sorgides durant el 4t Congrés «Educació i Entorn», celebrat el mes de maig de 2008 a la Seu d’Urgell, a partir dels tallers realitzats amb la participació de diferents professionals de l’àmbit educatiu de les administracions locals i autonòmica, representants d’associacions de mares i pares i de diverses entitats de lleure. El debat realitzat es va vertebrar al voltant del tema de la convivència i es va desenvolupar sobre quatre eixos bàsics: processos d’aprenentatge en els centres educatius, famílies, teixit social i acció de govern. De les propostes emeses, se n’infereixen idees clau sobre les percepcions al voltant de l’educació i de la convivència que van ser la base de les conclusions del congrés, exposades en un document titulat Declaració de la Seu d’Urgell.
Resum: En este artículo, se presentan las propuestas surgidas durante el 4º Congreso «Educación y Entorno», celebrado en el mes de mayo de 2008 en La Seu d’Urgell, a partir de los talleres realizados con la participación de diferentes profesionales del ámbito educativo de las administraciones locales y autonómica, representantes de asociaciones de madres y padres y de diferentes entidades educativas en relación con el tempo libre. El debate realizado se vertebró alrededor del tema de la convivencia, y se desarrolló sobre cuatro ejes básicos: procesos de aprendizaje en los centros educativos, familias, tejido social y acción de gobierno. De las propuestas emitidas, se infieren ideas clave sobre las percepciones alrededor de la educación y de la convivencia que constituyeron la base de las conclusiones del congreso expuestas en un documento titulado Declaración de la Seu d’Urgell.
Resum: The proposals are presented that arose from the IV Congress «Education and Environment» at La Seu d’Urgell, on the basis of workshops held that involved the participation of different professionals from the educational areas of local and regional administrations, representations of mother and father associations, and different leisure organisations. The debate centred on the issue of coexistence, covering four basic core areas: learning processes in education centres, families, social networks and government action. Key ideas were inferred from the proposals made in relation to the perceptions of education and coexistence, which formed the basis for the conclusions to the Congress that were exposed in a document called La Seu Declaration.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Percepció sobre línies educatives i convivència ; Participació ; Debat ; Representació social ; Familiar ; Professional i acció de govern ; Percepción sobre líneas educativas y convivencia ; Participación ; Debate ; Representación social ; Profesional y acción de gobierno ; Perception of lines of education and coexistence Participation ; Social ; Family and professional representation and government action
Publicat a: Educar, N. 43 (2009) p. 11-22, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/168890


12 p, 79.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2010-02-10, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir