Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/56616
Dones i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum
Calvet Renedo, Sergio
Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

Data: 2009
Resum: Material promocional de l'exposició "Dona i publicitat" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General al desembre de 2009. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. Es destaca l’ús estereotipat de la dona com a reclam publicitari, i es mostra que aquesta és tractada com a objecte de consum.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i la universitat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català
Document: Cartells promocionals ; Image
Matèria: Dona ; Sexisme ; Publicitat ; Consum Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques



1 p, 4.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents gràfics > Cartells > Cartells promocionals

 Registre creat el 2010-05-17, darrera modificació el 2012-11-19



   Favorit i Compartir
QR image