Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/56727
Formas de evaluación e intervención de las normas de un grupo escolar
Montané i Capdevila, Josep

Data: 1982
Resum: En este trabajo se evalúa la normativa de un curso de E. G. B. Concretamente se constata hasta qué punto los hábitos de estudio, la disciplina y los comportamientos que favorecen la integración social son estándares de curso. Una vez evaluada la normativa se procede a intervenir sobre ella. La mayor o menor aceptación de la norma en el curso determina la estrategia a seguir en el proceso de intervención.
Nota: Manca pdf a la web original de la revista
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Quaderns de psicologia, Vol. 6, Núm. 1 (1982) , p. 85-104, ISSN 0211-3481



20 p, 4.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Quaderns de psicologia
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2010-05-18, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir