Formas de evaluación e intervención de las normas de un grupo escolar
Montané Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Data: |
1982 |
Resum: |
En este trabajo se evalúa la normativa de un curso de E. G. B. Concretamente se constata hasta qué punto los hábitos de estudio, la disciplina y los comportamientos que favorecen la integración social son estándares de curso. Una vez evaluada la normativa se procede a intervenir sobre ella. La mayor o menor aceptación de la norma en el curso determina la estrategia a seguir en el proceso de intervención. |
Nota: |
Manca pdf a la web original de la revista |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Quaderns de psicologia, Vol. 6, Núm. 1 (1982) , p. 85-104, ISSN 2014-4520 |
Adreça original: https://www.quadernsdepsicologia.cat/article/view/v6-n1-montane
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/QuadernsPsicologia/article/view/10.5565-rev-psicologia.422
DOI: 10.5565/rev/qpsicologia.422
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Quaderns de psicologiaArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2010-05-18, darrera modificació el 2022-10-30