Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/59434
Informe memòria justificatiu del projecte ARIE Nº 2004-00058. Avaluació de tasques col·laboratives i assoliment d'objectius d'aprenentatge en aules AICLE de Ciències en Llengua Estrangera
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
CLILSI
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i de les Ciències Socials

Data: 2006
Descripció: 36 pag.
Col·lecció: Memòria justificativa de recerca ARIE
Resum: El projecte ARIE Nº 2004-00058 “Avaluació de tasques col·laboratives i assoliment d'objectius d'aprenentatge en aules AICLE de Ciències en Llengua Estrangera” declarava un triple objectiu, que molt resumidament, enumerem a continuació: 1. Elaborar i pilotar, seqüències didàctiques amb tres tipus diferents de tasques generadores d’aprenentatges curriculars de l’àrea de ciències naturals per a resoldre en col·laboració entre dos companys, fent servir una llengua estrangera com a font d’informació i llengua amb la qual s’han de vehicular els productes de les tasques. 2. Avaluar l’adequació de la tipologia de tasques i els ajustaments didàctics introduïts a les característiques pròpies de les aules catalanes 3. Proposar els ajustaments necessaris a les tasques que els resultats de l‘experimentació suggereixin, amb la finalitat d’oferir un model de pràctica docent eficient per a les aules integrades a Catalunya.
Nota: Número d'acord de subvenció ARIE/2004-00058
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual no es permet un ús comercial de l'obra original ni la generació d'obres derivades Creative Commons
Llengua: Català.
Document: report



20 p, 161.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i Humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2010-06-16, darrera modificació el 2016-11-08



   Favorit i Compartir