Resolución de problemas científicos escolares y promoción de competencias de pensamiento científico. ¿Qué piensan los docentes de química en ejercicio? - Quintanilla Gatica, Mario (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Joglar Faváro, C. (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Jara, Roxana (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Camacho González, Johanna (Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Ravanal Moreno, Eduardo (Universidad Central de Chile) ; Labarrere Sarduy, Alberto Felix (Universidad Santo Tomás de Santiago de Chile) ; Cuellar Fernández, Luigi (Universidad Católica de la Santísima Concepción (Xile)) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Chamizo Guerrero, José Antonio (Universidad Nacional Autónoma de México)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>