Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/63509
El papel del marketing en el deporte
Manassero Mas, María Antonia (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia)
García Buades, Esther (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia)
Ferrer Pérez, Victòria A. (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia)

Data: 1998
Resum: La aplicación del marketing se va extendiendo a gran diversidad de campos en los que tradicionalmente no tenía cabida, por ejemplo, el deporte. Dos coordenadas fundamentales explican el desarrollo del marketing deportivo: en primer lugar, el afianzamiento del marketing como disciplina y los avances de sus herramientas y resultados, y en segundo lugar, la creciente importancia del fenómeno deportivo como hecho social y cultural.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Revista de psicología del deporte, Vol. 7, Núm. 2 (1998) , p. 113-120, ISSN 1988-5636



8 p, 21.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Revista de psicología del deporte
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2010-10-19, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir