Vladimir ha dit... Identitat, xarxes socials i ciberperdiodisme en els blocs. Una construcció de la intersubjectivitat dins la nova Internet
Martí Orriols, Meritxell
Campàs Montaner, Joan (dir.)
López Sintas, Jordi (dir.)
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca d'Humanitats
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d’Economia i Empresa

Date: 2008
Abstract: DEA (tesina) que analitza quin és el paper que juguen els blocs dintre de la Web 2. 0, articulant-se al voltant de tres eixos: la creació de la identitat virtual, les xarxes socials generades a través de la blocosfera i les implicacions econòmiques i socials que se'n deriven. La pregunta central és de quina manera, si ho fan, els blocs contribueixen a modificar fòrmules de lectura i participació tant d'àmbit personal com públic en les agendes informatives. I si aquesta participació genera canvis significatius a nivell econòmic i psicosocial.
Note: Treball de recerca vinculat al Doctorat d’Humanitats: “La Producció i el consum de la cultura", Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca d'Humanitats.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra, i fer-ne obres derivades sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial. Si altereu o transformeu aquesta obra, o en genereu obres derivades, només podeu distribuir l'obra generada amb una llicència idèntica a aquesta, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
Genre/form: bachelorThesis
Keywords: Blocaire ; Blocs ; Blocosfera ; Censura ; Ciberidentitat ; Ciberjo ; Creative Commons ; Fractura tecnològica ; Llibertat virtual ; Meme ; Nova agenda ; Periodisme 3.0 ; Tecnoburgesia ; Xarxes socials ; Web 2.0
Adreça alternativa:: http://hdl.handle.net/10609/5221


130 p, 1.2 MB

 

 Record created 2010-11-09, last modified 2012-05-18


Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)